BINE ATI VENIT!
Site-ul ,,Natural Hysteria” este un magazin virtual sau online de produse si servicii gazduit la adresa: https://naturalhysteria.ro
Magazinul virtual naturalhysteria.ro este administrat de SC Histeria World SRL care are calitatea de persoana juridica romana denumita in continuare „administrator”, cu sediul social in mun. Oradea, str. Tarnavelor nr. 12, bl. AN6, ap. 32, jud. Bihor, inregistrata la O.R.C. de pe langa Tribunalul Bihor avand numar de ordine in Registrul Comertului J5/824/2003, cod unic de inregistrare fiscala RO15553211 din data de 09.05.2019, identificator unic la Nivel European (EUID): ROONRC. J5/824/2003, nr. tel. +40 724 249 559, contact: contact@naturalhysteria.ro, avand punctul de lucru in localitatea Santandrei, str Zorilor, nr 61, judetul Bihor.
Intreaga echipa isi dedica munca in scopul satisfacerii cerintelor cumparatorilor. Depunem eforturi sustinute in fiecare zi pentru imbunatatirea calitatii serviciilor si produselor pe care le punem la dispozitia cumparatorilor. Orice persoana poate vizita magazinul naturalhysteria.ro. Cei care doresc sa dobandeasca si calitatea de cumparator in magazinul naturalhysteria.ro, trebuie sa citeasca, sa accepte si sa respecte ,,Termenii si conditiile” magazinului.
SC Histeria World SRL isi rezerva in totalitate dreptul de a gestiona, prelucra, modifica si actualiza in mod constant si unilateral oricand este necesar si fara vreo notificare prealabila prezentele ,,Termeni si conditii”, precum si orice alte acte, acorduri sau conventii in ceea ce priveste modul de utilizare si functionare a site-ului naturalhysteria.ro. Pentru facilitarea parcurgerii textelor, modificarile aduse in continutul prezentelor ,,Termeni si conditii” vor aparea cu font de culoare diferita, timp de 90 de zile de la modificare.
Prezentele ,,Termeni si conditii” sunt opozabile si isi produc toate efectele numai de la momentul afisarii acestora pe site-ul naturalhysteria.ro. Recomandam tuturor vizitatorilor / cumparatorilor de pe site-ul naturalhysteria.ro sa consulte prezentele ,,Termeni si conditii” inainte de efectuarea oricarei actiuni si/sau inactiuni pentru a nu intra in conflict cu noile reglementari in vigoare. Desigur, in cazul modificarilor privind aspecte deosebit de importante precum: caracteristicile produselor, datele noastre de contact, pretul produselor, pretul serviciilor de transport, modalitatile de plata si livrare, drepturile consumatorilor in general, dar si cele specifice si mecanismele de solutionare a litigiilor, vor fi afisate / comunicate in timp si spatiu util, fara sa aduca vreo atingere intereselor consumatorilor.
Va multumim!
STRUCTURA SECȚIUNII ,,TERMENI ȘI CONDIȚII”
- Definitii si explicatii
- Politica de vanzare si functionare a magazinului online
- Dreptul de retragere si returnarea produselor
- Exercitarea dreptului de retragere
- Dreptul de returnare
- Modalitati de facturare si plata
- Aspecte legate de livrarea produselor
- Comunicarile comerciale
- Garantii
- Forta majora
- Solutionarea litigiilor. Modalitati de comunicare
a. Adiministrator / vanzator – S.C. HISTERIA WORLD S.R.L., in calitate de persoana juridica romana denumita in continuare „Natural Hysteria”, cu sediul social in mun. Oradea, str. Tarnavelor nr. 12, bl. AN6, ap. 32, jud. Bihor, inregistrata la O.R.C. de pe langa Tribunalul Bihor avand numar de ordine in Registrul Comertului J5/824/2003, cod unic de inregistrare fiscala RO15553211 din data de 09.05.2019, identificator unic la Nivel European (EUID): ROONRC. J5/824/2003, nr. tel. +40 725839894, contact: contact@naturalhysteria.ro, care se ocupa de intretinerea si gestionarea magazinului virtual/site-ului naturalhysteria.ro, precum si de punerea in vanzare a produselor si serviciilor oferite cumparatorilor.
b. Comanda– sau plasarea unei comenzi – Angajament din partea consumatorului / cumparatorului ca intentioneaza sa cumpere produsele sau serviciile selectate din magazinul online naturalhysteria, pentru care se angajeaza sa achite contravaloarea afisata pe site, cunoscuta integral inainte de luarea angajamentului din partea consumatorului / cumparatorului. Acest fapt da nastere unor obligatii reciproce si interdependente, intre consumator / cumparator si HISTERIA WORLD S.R.L. in calitate de vanzator, conventie ce intervine ca forma de manifestare a intentiei de a incheia un contract de vanzare-cumparare valabil.
c. Comunicari comerciale– Reprezinta orice tip de notificare, anunt sau mesaj transmis consumatorului / cumparatorului constand de regula in: e-mail-uri, sms-uri, convorbiri telefonice in timp real, mesaje audio preinregistrate, bannere, afise, notificari de tip push pe diferite dispozitive electronice si altele asemenea ce contin si cuprind informatii personalizate, tematice sau promotionale cu privire la produsele si serviciile oferite spre vanzare de catre HISTERIA WORLD S.R.L.
d. Consimtamant liber exprimat –Presupune manifestarea neechivoca a acordului de vointa al cumparatorului in sensul de a incheia un contract de vanzare – cumparare perfect valabil. Prin completarea datelor cu caracter personal solicitate in ceea ce priveste livrarea si datele de contact in campurile speciale disponibile in sectiunea „Comanda” si prin accesarea butonului „Trimite”. Cumparatorul este de acord ca aceasta actiune reprezinta momentul efectiv in care care se realizeaza acordul sau de vointa in vederea incheierii contractului, totodata cumparatorul se angajeaza la plata produselor sau serviciilor selectate.
e. Consumator / cumparator / client – orice persoana fizica sau juridica, entitate, asociatie ori organizatie, constituite potrivit legii, care plaseaza cel putin o comanda prin intermediul site-ului naturalhysteria.ro sau beneficieaza de serviciile oferite prin intermediul platformei online/magazinului virtual naturalhysteria.ro.
f. Cont– Zona virtuala rezervata in cadrul magazinului online naturalhysteria.ro formata dintr-un nume si prenume, adresa de e-mail, adresa de livrare, numar de telefon si o parola. Aceste date prestabilite in format electronic ce sunt furnizate in mod voluntar de catre cumparator sunt colectate, procesate si inregistrate corespunzator in baza de date securizata a HISTERIA WORLD S.R.L. Pe parcursul inregistrarii contului de utilizator, cumparatorul este pe deplin responsabil si se va asigura in tot acest timp ca toate informatiile introduse in campurile speciale disponibile in panoul de inregistrare sunt corecte, complete, actualizate, dupa caz rectificate si ca acestea nu contravin in niciun caz ordinii publice si bunelor moravuri. In cazul in care astfel de date au fost introduse din culpa in baza de date a HISTERIA WORLD S.R.L. si nu pot fi remediate sau corectate in mod direct de catre cumparator, acesta din urma se obliga sa aduca de indata la cunostinta acest aspect administratorului in vederea rectificarii, sub sanctiunea suspendarii si/sau restrictionarii temporare sau definitive a contului de utilizator si chiar si a accesului in magazinul naturalhysteria.ro care ii permit transmiterea comenzii si care contine informatii despre consumator / cumparator si istoricul cumparaturilor din magazinul online naturalhysteria.ro. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete si actualizate in cadrul magazinului online naturalhysteria.ro. Recomandam ca o persoana sa isi creeze un singur cont;
g. Contract la distanta– orice contract incheiat intre profesionist / vanzator si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului / vanzatorului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
h. Contract de prestari de servicii– orice contract, altul decat un contract de vanzare, in temeiul caruia profesionistul presteaza sau se angajeaza sa presteze un serviciu consumatorului, iar acesta plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestuia;
i. Contract de vanzare – orice contract in temeiul caruia profesionistul/vanzatorul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse sau servicii catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii;
j. Continut digital – acele date care sunt produse si livrate in forma digitala;
k. Cosul de cumparaturi– Zona virtuala in cadrul magazinului online in care consumatorul / cumparatorul poate adauga produse si/sau servicii pe care doreste sa le achizitioneze imediat sau la un moment ulterior. Dupa adaugarea produselor sau serviciilor in cosul de cumparaturi, in partea de sus a paginii apare notificarea ca ,,Articolele din cos nu sunt rezervate pana la finalizarea comenzii”. Consumatorul / cumparatorul va primi si un e-mail de informare despre starea nefinalizata a comenzii, respectiv starea cosului de cumparaturi.
l. Favorite– Sectiune disponibila in mod gratuit pe site de la momentul configurarii contului de utilizator care ii permite consumatorului/ cumparatorului sa isi creeze ulterior „Liste de dorinte” in care sa includa unul sau mai multe produse si/sau servicii disponibile pe site-ul naturalhysteria.ro pe care si-ar dori sau ar intentiona in viitorul apropiat sa le achizitioneze. Sectiunea disponibila pe site-ul naturalhysteria.ro denumita in continuare „Favorite” nu incumba niciun fel de obligatii in sarcina cumparatorului, ci reprezinta pentru acesta doar o modalitate efectiva prin care sa poata accesa si/sau vizualiza starea efectiva a produselor adaugate in „Lista de dorinte” avand posibilitatea ca ulterior, cand doreste sa le achizitioneze, sa le adauge in „Cosul de cumparaturi”. In aceleasi conditii, plasarea produselor de pe site-ul naturalhysteria.ro in ,,Listele de dorinte” personalizate si afisate in sectiunea „Favorite” / „Contul meu” nu incumba niciun fel de obligatii in sarcina Administratorului/Vanzatorului si nu garanteaza in niciun caz faptul ca toate preturile, specificatiile, caracteristicile, promotiile si/sau reducerile, stocul si disponibilitatea produselor va ramane neschimbata de la momentul adaugarii produselor in Listele de dorinte pana la achizitionarea lor concreta.
m. Garantie comerciala– orice angajament din partea vanzatorului sau a unui producator (denumit in continuare garantul) fata de consumator, in plus fata de obligatiile legale prevazute la art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia legala de conformitate, de a rambursa pretul platit sau de a inlocui, a repara sau a intretine produsele in orice mod, in cazul in care acestea nu corespund specificatiilor sau oricarei altei cerinte din declaratia privind garantia sau din publicitatea relevanta disponibila in momentul sau inaintea incheierii contractului, cerinta care nu este legata de conformitate;
n. Nickname– Pseudomin ales de consumatorul care isi creeaza un cont in cadrul magazinului ro. Cu ajutorul nickname-ului, consumatorul / utilizatorul contului se poate autentifica in magazinul online. Consumatorul / utilizatorul poate opta pentru un astfel de pseudonim in vederea unei autentificari mai usoare sau pentru a aparea in recenzii sub acest pseudonim in locul numelui si a prenumelui real.
o. Produs– orice bun corporal mobil, oferit spre vanzare in cadrul magazinului virtual.
p. Profesionist– orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care actioneaza in cadrul activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale in legatura cu contractele care intra sub incidenta OUG nr 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si orice persoana care actioneaza in acelasi scop, in numele sau pe seama acesteia.
r. Promotie / campanie–orice actiune a vanzatorului de a expune in scop comercial un numar determinat de produse si/sau servicii avand un stoc limitat si pentru o perioada limitata de timp stabilita exclusiv de catre vanzator. Toate campaniile organizate de administrator, respectiv HISTERIA WORLD S.R.L., se vor organiza in conformitate cu prevederile Ordonantei nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.
s. Rating / Evaluare – Consta intr-o modalitate specifica de exprimare a propriului grad de satisfactie a consumatorului / cumparatorului,ca urmare a intrarii in posesie si a utilizarii produselor achizitionate ori dupa ce consumatorul / cumparatorula a beneficiat de serviciile prestate de vanzator. Doar cumparatorul unui produs si/sau serviciu prestat beneficiaza de dreptul de a-si evalua gradul de satisfactie cu privire la acestea si doar daca acesta nu isi exercita dreptul de retragere conform OUG 34/2014. Evaluarea (Rating-ul) se exprima in mod liber, real, serios si neconditionat sub forma de stele, nivelul de satisfactie al consumatorului / cumparatorului sau calitatea produsului si/sau serviciului fiind calculat in mod automat printr-un punctaj de la o stea pana la cinci stele. O stea reprezinta un nivel scazut de satisfactie fata de produsul livrat ori serviciul prestat, iar cinci stele reprezinta un nivel ridicat de satisfactie fata de produsul livrat ori serviciul prestat. Gradul de satisfactie va fi asociat in mod automat si in toate cazurile recenziei scrise si publicate de catre de consumator / cumparator asupra produsului sau serviciului respectiv. Administratorul nu are dreptul sa editeze sau sa modifice in orice fel evaluarea consumatorului / cumparatorului, dar isi rezerva dreptul in continuare sa o stearga definitiv de pe site, dupa o notificare prealabila adresata consumatorului / cumparatorului daca aceasta:
– nu corespunde realitatii,
-este in mod vadit formulata cu rea-credinta pentru a induce in eroare potentialii cumparatori,
-evaluarea nu poate fi asociata unei comenzi datorita faptului ca nu exista legatura de cauzalitate intre evaluarea scrisa si comanda efectuata de evaluator,
-evaluarea scrisa nu are nicio legatura cu produsul achizitionat sau evaluatorul nu a achizitionat produsele sau serviciile de pe site.
t. Suport durabil– orice instrument care permite consumatorului sau vanzatorului sa stocheze informatii care ii sunt adresate personal, intr-un mod accesibil pentru referinte ulterioare pentru o perioada de timp adecvata, in vederea informarii, si care permite reproducerea neschimbata a informatiilor stocate;
u. Transferul dreptului de proprietate–Transferul dreptului de proprietate opereaza de la momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare, chiar daca bunul nu a fost predat ori pretul nu a fost platit inca, conform dispozitiilor art. 1674 Cod civil.
2.1. Prin intermediul website-ului naturalhysteria.ro, consumatorul / cumparatorul are posibilitatea de a efectua una sau mai multe comenzi de produse si/sau servicii disponibile. Toate preturile aferente produselor si/sau serviciilor afisate si prezentate pe site sunt exprimate in Lei (RON), dupa caz Euro (EUR) si includ de asemenea TVA si taxa de timbru verde, acolo unde este cazul;
2.2. Comandarea/plasarea unei comenzi necesita in mod obligatoriu acceptarea termenilor si conditiilor prezentate in cadrul site-ului, forma de comunicare propusa de vanzator (mijloace electronice), precum si acordul expres cu privire la prelucrarea si gestionarea datelor cu caracter personal de catre vanzator.
2.2.1 Orice persoana – vizitator al magazinului online, are dreptul de a refuza acceptarea termenilor si a conditiilor, precum si sa refuze acordul cu privire la prelucrarea si gestionarea datelor cu caracter personal de catre vanzator. In aceste cazuri, nu se va putea perfecta un contract de vanzare cumparare si prin urmare, nu se vor putea cumpara produse sau servicii din magazinul online.
2.3. Pentru a efectua comanda unor produse si/sau servicii, cumparatorul va trebui sa parcurga in totalitate urmatorii pasi:
– Cautarea, selectarea produselor sau serviciilor;
– Daca doreste, clientul se poate informa cu privire la descrierea, caracteristicile si modul de utilizare a produselor sau serviciilor. Informatiile se gasesc dand click pe produs. Pentru informatii suplimentare, daca este cazul, se poate apela numarul telefonic 0725-839-894 sau prin e-mail la contact@naturalhysteria.ro sau comenzi@naturalhysteria.ro.
– Adaugarea produsului/serviciului in cosul de cumparaturi;
– Ajustarea cantitatilor in cosul de cumparaturi;
– Acum clientul poate vizualiza informatiile cu privire la cantitatile selectate, pretul acestora, precum si pretul serviciilor de transport. Pretul serviciilor de transport poate sa difere in functie de firma pe care o selecteaza clientul din lista de oferte disponibile pe site-ul naturalhysteria.ro;
– Verificarea pretului total, pretul produselor si/sau a serviciilor plus pretul transportului selectat;
– Verificarea adresei de livrare. Aceasta apare in cazul in care clientul a mai facut cumparaturi pe site. In cazul in care doreste sa faca modificari ale adresei, o va putea face la pasul urmator, apasand butonul ,,Continua cu finalizarea comenzii”;
– Daca informatiile sunt acceptate, se poate trece la finalizarea comenzii apasand butonul ,,Continua cu finalizarea comenzii”
– Finalizarea comenzii presupune completarea formularului de comanda cu datele necesare, care trebuie sa fie corecte si reale si care consta in urmatorii pasi:
– Introducerea datelor specifice ale cupoanelor de reducere, daca este cazul;
– Completarea cu nume si prenume, adresa de domiciliu si adresa de livrare daca difera de adresa de domiciliu, numar de telefon, adresa de e-mail;
– Selectarea unei modalitatii de plata; Consumatorul / cumparatorul poate alege una dintre cele 3 variante oferite de vanzator pentru efectuarea platii produselor sau serviciilor selectate. Fie alege plata online cu card bancar, fie alege plata la livrare (se numeste si plata ramburs) sau poate selecta optiunea de plata cu ordin de plata (transfer bancar);
– Inainte de plasarea comenzii, consumatorului / cumparatorului i se solicita acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare a site-ului naturalhysteria.ro, precum si acceptarea politicii de gestionare a datelor cu caracter personal. Consumatorul / cumparatorul poate citi aceste informatii dand click pe campul marcat cu alta culoare, intitulat ,,Termeni si conditii” si/sau ,,Politica de gestionare si protejare a datelor cu caracter personal”. Consumatorul / cumparatorul nu este obligat sa accepte termenii si condiile site-ului sau politica de gestionare si protejare a datelor cu caracter personal a vanzatorului. Totusi, pentru a putea face cumparaturi de produse sau servicii din magazinul online naturalhysteria.ro consumatorului / cumparatorului ii este necesar sa fie de acord cu termenii si condiile site-ului si politica de gestionare si protejare a datelor cu caracter personal a vanzatorului. Consumatorul / cumparatorul isi poate manifesta acceptul prin bifarea casutelor de langa textul ,,Am citit si sunt de acord cu termenii si conditiile siteului’’ si ,,Am citit si sunt de acord cu politica de gestionare si protejare a datelor cu caracter personal”;
– Comandarea si plata produselor si/sau serviciilor. In conditiile in care consumatorul / cumparatorul este de acord cu cele de mai sus, urmeaza sa comande efectiv produsele si/sau serviciile dorite si totodata se angajeaza sa plateasca suma de bani care i-a fost indicata pe site. Comanda si angajamentul de plata se face prin apasarea butonului ,,Comanda si plateste prin metoda selectata”.
– In functie de modalitatea de plata selectata se vor deschide urmatoarele ferestre:
1. In cazul in care consumatorul / cumparatorul a selectat plata la livrare, va aparea o fereastra cu mesaj de multumire si confirmare a comenzii. In scurt timp consumatorul / cumparatorul va primi si un e-mail de confirmare a comenzii care va contine: numarul si data comenzii, produsele si serviciile comandate, costurile separate ale produselor si/sau serviciilor, costurile de transport, metoda de plata si costurile totale, adresa de facturare, adresa de livrare si multumiri din partea vanzatorului;
2. In cazul in care consumatorul / cumparatorul a selectat plata cu card bancar, adica plata online, i se va deschide pagina de plata a procesatorului de plati online a vanzatorului, care in aceasta situatie este Libra Internet Bank. Aici plata se face ca in orice alta situatie de plata online prin completarea formularului bancii.
3. In cazul in care consumatorul / cumparatorul a selectat plata cu ordin de plata (transfer bancar) se va afisa un mesaj informativ, solicitarea introducerii numarului de comanda in ordinul de plata, precum si informarea ca vanzatorul va onora comanda din momentul in care primeste confirmarea de plata din partea bancii. De asemenea, pe adresa de e-mail a cumparatorului vor fi trimise toate detaliile de plata.
2.4. Simpla actiune de adaugare a produselor in ,,cosul meu/cosul de cumparaturi”, sau introducerea incompleta a datelor in formularul de comanda nu echivaleaza in nicio situatie cu incheierea valabila a contractului de vanzare-cumparare si nici cu rezervarea acestor produse, fiind esential ca, dupa plasarea produselor in „cosul meu”, consumatorul / cumparatorul sa parcurga in acest sens toti pasii necesari pana la transmiterea intentiei de cumparare si/sau plata prin apasarea butonului ,,Comanda si plateste prin metoda selectata”. Va rugam sa verificati cu atentie datele introduse, in special numarul de telefon si adresa de e-mail, acestea fiind instrumente indispensabile pentru rezolvarea operativa a eventualelor probleme legate de comanda dumneavoastra.
2.5. Valabilitatea comenzii este confirmata printr-o notificare trimisa de vanzator catre de cumparator. Notificarea se va face in forma scrisa, in format electronic, la adresa specificata de cumparator, in cel mai scurt timp posibil de la plasarea comenzii. Aceasta notificare reprezinta si acceptul vanzatorului de a incheia un contract de vanzare cumparare cu consumatorul / cumparatorul;
2.6. Vanzatorul nu isi asuma niciun fel de raspundere pentru lipsa de operativitate a consumatorului / cumparatorului in cazul in care in intervalul de timp de la momentul adaugarii produselor disponibile in ,,Cosul meu” si pana la momentul finalizarii comenzii, produsul selectat devine intre timp ,,indisponibil” sau marcat automat cu eticheta „stoc epuizat”. Sistemul informatic scoate un produs din stoc (si il aveti rezervat) doar in momentul in care, dupa parcurgerea tuturor pasilor necesari, ati apasat butonul ,,Comanda si plateste prin metoda de plata selectata”.
2.7. Caracteristicile, specificatiile, starea si disponibilitatea produselor si/sau a serviciilor oferite spre vanzare pe site-ul naturalhysteria.ro vor fi afisate dupa cum urmeaza:
– “in stoc”– Vanzatorul detine mai mult de 5 bucati din produsul respectiv in stoc.
– “stoc limitat”– Vanzatorul detine mai putin de 5 bucati din produsul respectiv in stoc.
– “stoc epuizat”– Vanzatorul nu mai detine in acest moment produsul respectiv in stoc.
– “indisponibil”– Produsul sau serviciul respectiv nu poate fi comandat / achizitionat, iar data la care acestea vor fi disponibile este incerta.
2.8. In situatia in care o comanda a fost finalizata de catre consumator / cumparator, iar contravaloarea produselor si/sau serviciilor a fost achitata prin mijloace de plata electronice, iar produsele si/sau serviciile respective nu mai pot fi livrate/predate deoarece acestea au devenit intre timp indisponibile, vanzatorul se obliga ca intr-o astfel de situatie sa aduca deindata la cunostinta cumparatorului, prin orice mijloace de comunicare, aceste aspecte.
– Consumatorul / cumparatorul va putea solicita returnarea integrala a contravalorii comenzii, cu exceptia taxelor si comisioanelor percepute de catre banca emitenta a cardului, in contul bancar al cumparatorului din care s-a efectuat plata. Vanzatorul se obliga sa vireze neconditionat suma platita in termen de cel mult 14 zile si doar in cazuri justificate, in termen de cel mult 30 de zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta pe orice cale de imposibilitatea indeplinirii obligatiilor contractuale.
– Consumatorul / cumparatorul poate totodata opta pentru ca banii virati sa ramana in contul vanzatorului si sa ceara rezervarea serviciilor/produselor cu aceleasi caracteristici pana la momentul in care acestea vor reintra in stocul vanzatorului ori
– Consumatorul / cumparatorul poate totodata opta pentru ca banii virati sa ramana in contul vanzatorului si sa ceara inlocuirea produselor epuizate din stoc cu alte produse pe care si le doreste. In acest caz, eventualele diferente de pret vor fi reglate prin mijloacele acceptate de ambele parti.
2.9. Transferul dreptului de proprietate de la vanzator catre consumator / cumparator opereaza de la momentul incheierii contractului de vanzare cumparare insa, chiar daca bunul nu a fost inca predat sau pretul nu a fost inca platit (in cazul platilor ramburs), riscul pieirii sau deteriorarii produselor este asumat de catre vanzator, respectiv de catre tertii cu care acesta se afla in relatie contractuala, pana in momentul predarii efective a produselor catre cumparator. De aceea, cumparatorul va trebui sa verifice continutul coletului in momentul primirii si sa sesizeze deindata curierul si/sau vanzatorul despre eventualele probleme constatate.
2.10. In cazul existentei unor erori materiale in ceea ce priveste datele furnizate, consumatorul / cumparatorul se obliga sa le corecteze el insusi, iar daca acest lucru nu este posibil, sa anunte in acest sens administratorul / vanzatorul pentru a le putea remedia. Solicitarea se poate transmite la numarul de telefon 0725-839-894 sau prin e-mail contact@naturalhysteria.ro sau comenzi@naturalhysteria.ro;
2.11. Vanzatorul isi rezerva in continuare dreptul unilateral de a gestiona, prelucra, modifica, actualiza si anula orice comanda efectuata pe site de catre cumparator, daca aceasta este transmisa din eroare, vadit initiata cu rea-credinta si/sau daca nu exista intentia reala si serioasa a cumparatorului de a incheia contractul de vanzare-cumparare.
2.12. Orice comanda plasata pe site va putea fi amanata sau anulata in mod unilateral si neconditionat de catre vanzator, dupa o informare prealabila a cumparatorului, daca poate fi contactat, in urmatoarele cazuri prevazute limitativ:
- tranzactia online efectuata de catre cumparator nu a fost acceptata de procesatorul de plati agreat de catre vanzator sau aceasta a fost respinsa automat de catre banca emitenta a cardului utilizat de cumparator.
- datele furnizate de catre cumparator sunt vadit gresite, nereale, incomplete sau acestea incalca prevederile legale ori aduc atingere ordinii publice si bunelor moravuri. De exemplu, numarul de telefon a persoanei de contact in vederea livrarii este invalid. In aceste cazuri, niciun curier nu va putea lua legatura cu destinatarul produselor comandate, iar coletul va fi intors catre vanzator, rezultand si cheltuieli suplimentare in sarcina vanzatorului;
2.13. In cazul prevazut la pct. 4.12., consumatorul / cumparatorul va fi notificat de catre vanzator in ceea ce priveste anularea sau amanarea comenzii plasate pe site. Cade in sarcina consumatorului / cumparatorului sa efectueze corecturile sau completarile necesare in formularul de comanda. Fara acestea, comanda plasata eronat nu va putea fi onorata de vanzator.
2.14. Pe toata perioada derularii relatiei contractuale, comunicarile dintre cumparator si vanzator se vor efectua in scris si vor putea costitui mijloace de proba valabile in coditiile Codului de Procedura Civila. In cazuri speciale, pentru operativitate sau in cazul in care datele de contact prezentate de cumparator pentru comunicari scrise nu sunt corecte, comunicarile pot fi efectuate si telefonic, cu conditia existentei unui numar de telefon corect si valabil.
2.15. Dupa trecerea unui termen de cel putin 15 (cincisprezece) zile de la intrarea in posesia efectiva a produselor achizitionate si daca nu s-a solicitat intre timp exercitarea dreptului de retragere (retur), consumatorului /cumparatorului i se va putea solicita din partea S.C. Histeria World S.R.L., acordarea unei evaluari scrise/recenzii („Review”) in legatura cu produsul sau serviciul achizitionat de pe site-ul naturalhysteria.ro. Consumatorul / cumparatorul nu are nicio obligatie sa ofere aceste evaluari si poate refuza fara nicio justificare solicitarea vanzatorului. Este bine de stiut ca aceste recenzii pot oferi informatii suplimentare utile celorlalti cumparatori.
2.16. Inainte de publicarea recenziei propriu-zise, cumparatorul poate alege sa isi stabileasca un pseudonim in cazul in care nu este de acord ca datele sale cu caracter personal, respectiv numele si prenumele sa fie afisate in mod public.
2.17. In timpul desfasurarii activitatilor specifice de marketing, promovare si vanzare in cadrul magazinului online, preturile produselor vor putea fi modificate, in conditii legale. Dupa transmiterea comenzii, indiferent de modalitatea de plata selectata de consumator / cumparator, pretul produselor si/sau serviciilor nu se pot modifica sub nicio forma. Prin exceptie, vanzatorul poate oferi reduceri sub diverse forme, desigur si acestea doar cu acordul consumatorului / cumparatorului;
2.18. De asemenea, in conditiile stabilite prin politica de marketing, cumparatorii vor putea sa beneficieze de diverse reduceri aplicate la valoarea achizitiilor. Reducerile se pot concretiza prin: reduceri valorice, reduceri procentuale, precum si produse si/sau servicii oferite gratuit. In situatia aplicarii efective a unei reduceri valorice sau procentuale, aceasta se materializeaza prin utilizarea unui cod de reducere ce se introduce intr-un camp special de pe interfata platformei online, adica a magazinului. Cu ocazia unei sesiuni de cumparare, poate fi utilizat un singur cod de reducere. Utilizarea simultana a doua sau mai multe coduri de reducere nu este posibila. Codurile de reducere se pot cumula cu produse cadou, cu servicii gratuite sau cu promotiile saptamanale in derulare afisate pe site.
2.19. Pe timpul campaniilor promotionale nu se aplica nicio alta reducere de pret;
4.20. Codurile de reducere pot fi utilizate pentru achizitionarea directa de produse sau pot fi utilizate pentru achizitionarea unor vouchere/cupoane valorice cadou. Si in acest caz, reducerile se pot aplica o singura data si numai la momentul achizitionarii voucherului/cuponului valoric. La utilizarea efectiva a voucherului/cuponului valoric, utilizatorul acestuia va putea beneficia numai de reduceri constand in produse sau servicii oferite gratuit, dupa caz, si nu va mai putea beneficia de alte reduceri.
3.1. Cumparatorul, in calitate de consumator, cu exceptia cazurilor prevazute de lege si a prezentelor ,,Termeni si Conditii” beneficiaza, potrivit legii, de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.
3.2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 – 15 din OUG nr 34/2014 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, printre altele si urmatoarele:
- contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
3.3. Cu privire la aliniatul 2 de la punctul 5.2., naturalhysteria.ro admite ca dreptul de retragere sa poata fi totusi exercitat de catre consumator / cumparator, in acord cu prevederile O.U.G. nr. 34/2014, cu conditia esentiala ca produsele livrate sa nu fie desigilate ori resigilate de catre cumparator, iar dreptul de retragere sa fie exercitat in interiorul termenului de 14 zile.
3.4. Conform OUG nr 34/2014, perioada de 14 zile pentru exercitarea dreptului de retragere expira de la:
- data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
- ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:
- (i) in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs;
- (ii) in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;
- (iii) in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a primului produs;
4.EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE
4.1. Inainte de expirarea perioadei de retragere si daca sunt indeplinite in acest sens toate conditiile pentru exercitarea valabila a dreptului de retragere, cumparatorul va informa in scris sau telefonic vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In privinta exercitarii valabile a dreptului de retragere, cumparatorul va putea alege una dintre urmatoarele variante:
- completarea formularului de retragere pus la dispozitia cumparatorului, in format electronic pe site-ul ro https://www.naturalhysteria.ro/formular-retragere. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
- formularea unei declaratii neechivoce, respectiv a unei cereri scrise care sa cuprinda in principal datele de identificare ale cumparatorului, precum si descrierea succinta a produselor comandate plasate pe site, semnata si datata de catre cumparator.
- completarea formularului de retragere pus la dispozitia cumparatorului, in format electronic pe site-ul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor la adresahttps://anpc.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf in ultima parte a documentului, la anexe;
4.2. Declaratia de retragere din contract va fi transmisa vanzatorului din ziua completarii ei sau imediat ulterior acesteia, de catre cumparator ori o persoana imputernicita de acesta, prin posta, cu scrisoare recomandata si confirmare de primire sau in format electronic la adresa de e-mail a vanzatorului, contact@naturalhysteria.ro sau comenzi@naturalhysteria.ro
4.3. In cazul in care declaratia de retragere s-a transmis prin mijloace de comunicare la distanta, vanzatorul va proceda in mod corespunzator la confirmarea primirii declaratiei de retragere si va dispune inregistrarea acesteia deindata. Data transmiterii declaratiei de retragere din contract se considera data si ora la care cumparatorul a transmis continutul declaratiei si si-a manifestat intentia de retragere din contract. In cazul in care consumatorul / cumparatorul nu receptioneaza confirmarea primirii declaratiei de retragere din partea vanzatorului in termen de cel mult 2 zile lucratoare, acesta va trebui sa ia legatura cu acesta prin toate mijloacele de comunicare disponibile pe site: comenzi@naturalhysteria.ro sau prin telefon, apeland numarul 0725 839 894
Obligatiile vanzatorului in cazul exercitarii dreptului de retragere de catre consumator / cumparator
4.4. Vanzatorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit cu titlu de plata din partea cumparatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, in termen de 14 zile de la primirea deciziei de retragere din contract a cumparatorului.
4.5 Returnarea sumelor se va face prin aceleasi modalitati de plata pe care le-a folosit consumatorul in momentul efectuarii platii sau pe alta cale daca exista un acord expres al cumparatorului in acest sens;
4.6 In cazul retragerii legale a consumatorului / cumparatorului din contractul de vanzare cumparare, vanzatorul poate amana rambursarea contravalorii produselor pana la data la care i se confirma returnarea produselor sau pana la momentul la care cumparatorul va furniza dovada ca a retrimis produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
4.7 Vanzatorul se obliga sa ramburseze sumele mentionate la punctul anterior, 4.4 si cu conditia de a nu cadea in sarcina vanzatorului plata de comisioane sau taxe suplimentare in urma rambursarii produselor de catre cumparator. Vanzatorul nu va fi obligat sa ramburseze si costurile suplimentare in cazurile in care cumparatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat cel standard oferit de vanzator.
Obligatiile cumparatorului in cazul exercitarii dreptului de retragere de catre consumator / cumparator
4.8. Cumparatorul se obliga sa returneze toate produsele, inclusiv orice accesoriu primit alaturi de produsul principal, constand si fara a se limita in: promotii, premii, cadouri, reduceri, recompense, beneficii, avantaje, etc., in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere din contract in conditiile prevazute de prezentele ,,Termeni si conditii”. Termenul prevazut pentru exercitarea dreptului de retragere este respectat numai daca produsele sunt returnate de catre cumparator inainte de expirarea termenului de 14 zile calendaristice calculate de la data comunicarii intentiei de retragere;
4.9. In cazul exercitarii dreptului de retragere, cumparatorul va suporta costul returnarii coletului catre vanzator.
4.10. Cumparatorul este pe deplin responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultate ca urmare a manipularii defectuoase, diferite de cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor, dupa caz. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h) din OUG 34/2014.
Exceptii de la exercitarea dreptului de retragere:
4.11 – Serviciile prestate in baza unui contract / comenzi dupa ce acestea au fost prestate complet, daca acestea au fost prestate in baza unui acord prealabil expres al consumatorului, dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere dupa executarea completa a contractului de catre vanzator / prestator;
4.12 – Produsele comandate sunt sigilate si nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
Alte prevederi:
4.13 Consumatorului / cumparatorului i se poate refuza motivat de catre vanzator rambursarea integrala a pretului produselor in urmatoarele situatii:
– In cazul in care consumatorul / cumparatorul, refuza ori nu poate returna bunul principal si sau accesoriile care l-au insotit;
– Produsele, desi sunt returnate au fost in prealabil desigilate ori prezinta urme vizibile de deteriorare, uzura sau folosinta;
– Actiuni care determina imposibilitatea utilizarii lor;
4.14 Vanzatorul poate incerca repararea pagubelor / distrugerilor / deteriorarilor ori aducerea lor la starea initiala, ceea ce poate presupune cheltuieli in sarcina vanzatorului. Aceste cheltuieli pot fi puse in sarcina consumatorului / cumparatorului.
4.15 In cazul in care bunurile achizitionate au fost distruse in totalitate de catre cumparator din motive imputabile acestuia, iar produsele nu mai pot fi reutilizate, acesta nu va fi indreptatit sa primeasca contravaloarea lor prezumandu-se in mod rezonabil ca a renuntat la dreptul de retragere prevzut de art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014
4.16 Vanzatorul va fi in toate cazurile obligat si indreptatit sa faca dovada diminuarii valorii produselor achizitionate prin orice mijloace de proba, inclusiv expertize tehnice si de specialitate, precum si alte rapoarte similare, numai de catre personal specializat si autorizat potrivit legii.
4.17 In cazul in care dreptul de retragere este exercitat de catre consumator / cumparator cu respectarea tuturor prevederilor legale, sumele reprezentand contravaloarea produselor achitate vor fi returnate dupa cum urmeaza:
- pentru comenzile achitate online cu card bancar, ordin de plata, ramburs sau iTransfer, prin restituirea contravalorii produselor prin virament bancar, in cel mult 14 de zile in contul in care s-a efectuat plata;
- prin acordul bilateral al partilor contractante
4.18 Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere in conformitate cu dispozitiile O.U.G. nr. 34/2014 revine, potrivit legii, cumparatorului.
5.1 Dreptul de returnare (altul decat dreptul de retragere) a produselor opereaza in urmatoarele situatii:
a – produsele primite de cumparator au fost deteriorate pe timpul livrarii;
b – in urma livrarii, ambalajele produselor s-au desfacut ori sau spart, diminuanduse cantitatea de produs;
c – in cazul in care cumparatorul primeste produse neconforme (ex: fara eticheta, termene de utilizare expirate, produse alterate, etc);
d – in cazul in care cumparatorul a comandat gresit un produs sau se razgandeste si doreste sa il schimbe cu altul, potrivit nevoilor sale;
5.2 In vederea returnarii produselor, cumparatorul va trebui sa contacteze vanzatorul prin intermediul postei electronice, la adresa comenzi@naturalhysteria.ro sau prin telefon, apeland numarul 0725 839 894 si sa completeze formularul de retur.
5.3 In cazurile de la alineatul 5.6. literele a,b si c, costurile de retur, precum si cele aferente unei noi livrari prin care se remediaza problemele semnalate, sunt suportate de vanzator. In cazul de la alineatul 5.6. litera d, costurile de retur, precum si cele aferente unei noi livrari prin care se solutioneaza cauza/problema returului, sunt suportate de cumparator.
5.4 In cazul in care cumparatorul sesizeaza lipsa unui/unor produse din colet va trebui sa sesizeze imediat acest aspect vanzatorului, prin orice mijloc, prin email (comenzi@naturalhysteria.ro) sau telefonic la numarul 0725 839 894. In acest caz, vanzatorul va verifica comanda plasata de cumparator, precum si evidenta interna a produselor livrate. In cazul in care se confirma lipsa reala a unor produse din coletul livrat cumparatorului, vanzatorul se obliga sa transmita imediat produsele lipsa pe cheltuiala proprie.
6.1. Preturile produselor si/sau serviciilor afisate in mod lizibil pe site sunt exprimate in ron si includ T.V.A. si taxa de timbru verde in cazurile si conditiile prevazute de lege.
6.2. Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in mod expres in panoul de comanda inainte de finalizarea acesteia. Dupa acceptarea pretului si inregistrarea comenzii, sistemul informatic va genera o factura aferenta contractului de vanzare cumparare, iar vanzatorul va transmite catre cumparator, odata cu livrarea coletului, factura aferenta pentru toate produsele si/sau serviciile comandate.
6.3. Cumparatorul se obliga sa verifice si, dupa caz, sa actualizeze periodic ori de cate ori este cazul, toate datele si informatiile necesare desfasurarii raporturilor comerciale dintre el si vanzator. Cumparatorul are posibilitatea de a accesa, vizualiza, sterge si descarca toate documentele, datele personale furnizate si facturile puse la dispozitia sa in ,,contul de utilizator”.
6.4. In cazul in care aceste informatii devin indisponibile, iar cumparatorul nu le poate accesa, este de acord sa notifice in acest sens vanzatorul cu privire la aspectele constatate la adresa de e-mail: contact@naturalhysteria.ro sau telefonic, la numarul de telefon 0725 839 894.
6.5. In situatia in care cumparatorul alege sa achite online contravaloarea produselor comandate pe site, vanzatorul nu este si nu poate fi obligat in nicio situatie la rambursarea ori suportarea in orice fel a eventualelor taxe si comisioane ce ar rezulta sau care s-ar putea aplica cumparatorului in urma procesarii platii electronice de catre banca emitenta a cardului.
7.1. S.C. Histeria World S.R.L. isi rezerva in continuare dreptul de a subcontracta cu o terta persoana in vederea distribuirii unor bunuri sau prestarea unor servicii ce se afla in stransa legatura cu onorarea si livrarea comenzii catre cumparator.
7.2. Bunurile comandate prin intermediul magazinului online vor fi livrate catre cumparator intr-un termen mediu de doua – trei zile lucratoare. Uneori se poate intampla ca acest termen sa fie depasit din motive neimputabile vanzatorului si/sau firmei de curierat. De exemplu, in perioadele de sarbatori legale sau religioase sau in perioadele de campanii promotionale de gen ,,Black Friday”, cand firmele de curierat trebuie sa faca fata unui volum mult mai mare de colete fata de zilele normale. Oricum, vanzatorul se obliga fata de cumparator sa livreze produsele comandate din magazinul naturalhysteria.ro intr-un termen rezonabil care in niciun caz nu va depasi termenul legal de 30 de zile.
Cumparatorul este de acord ca vanzatorul sau firma de curierat nu sunt raspunzatori pentru eventualele intarzieri de livrare neimputabile lor, atata timp cat cumparatorul beneficieaza de garantia livrarii in termenele si conditiile prezentate mai sus. In cazul in care termenul maxim de livrare de 30 de zile este depasit, consumatorul are dreptul, iar vanzatorul are obligatia de returnare a tuturor sumelor platite de consumator pentru produsele sau serviciile nelivrate in termen.
7.3. Produsele comandate de cumparator vor fi ambalate prin grija vanzatorului in modul cel mai protectiv posibil. Astfel, ambalajele pregatite pentru livrare dispun de rezistenta ridicata la socuri. Cu toate acestea, nici ambalajele si nici produsele nu sunt configurate astfel incat sa reziste la presiunile ridicate ce pot actiona asupra lor datorita greutatii altor colete, care in timpul livrarii sunt incarcate in mijloacele de transport. Cumparatorul va trebui sa verifice starea si integritatea produselor la preluarea lor de la curier, in special in cazul coletelor deformate, rupte sau desigilate. In cazul in care constata ca exista produse cu ambalaj deteriorat sau continut varsat va putea proceda astfel:
– 1 – Poate sa semnaleze imediat curierului aceste aspecte, fara sa semneze pentru preluarea coletului si solicita returnarea integrala a coletului catre vanzator, anuntandu-l telefonic sau prin e-mail despre returnarea coletului si motivul returnarii la adresa contact@naturalhysteria.ro sau comenzi@naturalhysteria.ro sau prin numarul de telefon 0725 839 894;
– 2 – Poate prelua coletul, respectiv sa retina produsele intacte si sa contacteze vanzatorul telefonic sau prin email pentru sesizarea produselor deteriorate. Pentru solutionarea reclamatiei, in anumite situatii, vanzatorul poate solicita cumparatorului transmiterea unor fotografii ale coletului deteriorat si/sau a produselor deteriorate. In urma sesizarii, vanzatorul va trimite un colet nou cu produsele care le vor inlocui pe cele deteriorate. In momentul in care cumparatorul primeste coletul nou, returneaza produsele deteriorate.
Sesizarea vanzatorului cu privire la coletele deteriorate se va face imediat sau cel tarziu in termen de o zi de la preluarea coletului de la curier.
Cheltuielile legate de transport, in cazul coletelor sau produselor deteriorate, sunt in sarcina vanzatorului.
7.4. SC Histeria World S.R.L. livreaza produsele din cadrul magazinului naturalhysteria.ro in toate statele membre ale UE. Livrarea produselor, in conditiile mentionate pe site, se face pe tot teritoriul Romaniei. Pentru celelalte state din Uniunea Europeana, sumele aferente serviciilor de coletare sunt diferite, in functie de statul in care se face livrarea. In aceste situatii este acceptata doar plata online cu card bancar. La solicitarea clientului, livrari pot fi efectuate si in afara UE insa costurile de livrare pot fi mult mai mari.
7.5. Cumparatorul va primi un email care confirma inregistrarea si procesarea comenzii plasate pe site-ul naturalhysteria.ro. Ulterior, coletului, care contine produsele comandate de cumparator, i se va aloca un cod unic de identificare (AWB) care va fi transmis si cumparatorului. Pe baza acestui cod, cumparatorul va avea posibilitatea obtinerii unor informatii despre statusul comenzii (procesata, preluata de curier, in depozit, in livrare, livrat, etc)
8.1. Consumatorii / cumparatorii din magazinul online naturalhysteria.ro, prin acceptarea cookies-urilor isi manifesta acordul implicit cu privire la transmiterea de catre administratorul magazinului a unor materiale publicitare, in format electronic, constand in noutati, reduceri, promotii, campanii, etc.
8.2. Consumatorii / cumparatorii, odata cu achizitionarea unor produse, isi pot manifesta acordul cu privire la receptionarea unor materiale publicitare, in orice format, inclusiv prin email, constand in informatii cu privire la: promotii, reduceri de pret, notificari privind produsele (disponibilitate in stoc, recomandari speciale, stare, etc) prin accesarea butonului ,,Abonare la newsletter” aflat in partea de jos a paginii web a magazinului.
8.3. Consumatorii / cumparatorii pot in orice moment sa renunte la receptionarea comunicarilor de tip publicitar, alegand una dintre urmatoarele variante:
- – accesarea adresei de legatura / a link-ului de dezabonare afisate in toate comuncarile sau
- – prin contactarea directa a administratorului de magazin, prin orice mijloc; contact@naturalhysteria.rosau comenzi@naturalhysteria.rosau prin numarul de telefon 0725 839 894
8.4. Din punct de vedere juridic, dezabonarea produce efecte doar pentru viitor.
9.1 Toate produsele comercializate in magazinul online naturalhysteria.ro sunt noi, in ambalaje originale, sunt insotite de toate avizele necesare de functionare si comercializare a acestor categorii de produse si provin de la diversi producatori. Vanzatorul garanteaza pentru comercializarea in limita termenului de valabilitate a tuturor produselor sale din magazinul naturalhysteria.ro;
9.2 Consumatorii / cumparatorii vor gasi produse ambalate cu si fara sigiliu, produse aflate in diferite stari de agregare, produse decantate sau precipitate care necesita agitare/amestecare inainte de utilizare sau recipiente incarcate la nivele usor diferite, in functie de tipul de produs si pentru ca, ambalarea produselor se face in moduri diferite, in functie de necesitati sau in functie de producator. Pe site-ul naturalhysteria.ro fiecare produs are atasate informatii cu privire la denumire, cantitate, descriere, mod de utilizare si pret si fiecare produs livrat catre consumatori / cumparatori este prevazut cu eticheta in limba romana.
9.3 Oricum, vanzatorul ofera cumparatorului garantii cu privire la calitatea si cantitatea produselor. Astfel, produsele care ajung la consumator / cumparator trebuie sa indeplineasca toate conditiile de forma, aspect, calitate, culoare, consistenta, etc, conform descrierilor originale de pe site.
9.4 Vanzatorul informeaza consumatorulul / cumparatorulul despre denumirea produsului, denumirea si/sau marca producatorului, cantitatea si, dupa caz, termenul de valabilitate/data de minima durabilitate sau data-limita de consum/data durabilitatii minimale, durata medie de utilizare, principalele caracteristici tehnice si calitative, compozitia, aditivii folositi, despre eventualele riscuri previzibile, modul de utilizare, manipulare, transport, depozitare, conservare sau pastrare, despre contraindicatii. Orice derogare de la acestea va trebui semnalata vanzatorului, care dupa verificarea si confirmarea celor semnalate, va proceda la repararea, inlocuirea, completarea sau retragerea produsului, dupa caz, fara costuri suplimentare pentru consumator / cumparator;
9.5 Remedierea deficientelor aparute la produse sau servicii ori inlocuirea produselor care nu corespund in cadrul termenului de garantie sau de valabilitate si care nu sunt imputabile consumatorului se face in termen de maximum 15 zile din momentul cand vanzatorul a luat la cunostinta de deficientele respective;
9.6 Garantia se acorda in conditiile prevazute de legislatia aplicabila in vigoare si doar in cazul respectarii obligatiilor contractuale si a tuturor conditiilor prevazute in certificatul de garantie. Produsele comercializate prin intermediul site-ului naturalhysteria.ro beneficiaza in mod corespunzator de garantie in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si a politicilor comerciale ale producatorilor. Temeiul legal pentru acordarea garantiilor catre persoane fizice este:
– Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora,
-OG21/1992 Privind protectia consumatorilor, republicatã 2, cu modificarile si completarile ulterioare
-O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cu modificarile si completarile ulterioare,
– Legea 363/2007 – Privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor, cu modificarile si completarile ulterioare
– certificatul de garantie emis in mod direct de catre vanzator sau producator in acest sens, daca este cazul.
9.7 In cazul persoanelor juridice garantia comerciala se va acorda in mod corespunzator in temeiul prevederilor stipulate in mod expres in certificatul de garantie oferit in acest sens de catre vanzator sau producator, precum si daca este cazul, ca urmare a incidentei aplicarii altor legi si/sau tratate, acorduri / conventii internationale la care Romania este parte.
10.1. In conformitate cu prevederile Codului Civil, forta majora reprezinta un eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil in prezenta careia partile contractante nu vor fi tinute raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor contractuale si vor fi exonerate de raspundere.
10.2. In cazul in care forta majora se manifesta pe o perioada mai mare de 5 zile calendaristice, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre parti sa poata pretinde celeilalte parti plata unor despagubiri sau orice alte daune-interese.
11.1. Pentru solutionarea unor eventuale litigii aparute intre partile contractante, respectiv intre cumparator si vanzator, conform prezentelor ,,Termeni si conditii”, ambele parti isi manifesta acordul cu privire la solutionarea litigiilor pe cale amiabila. Vanzatorul garanteaza in acest sens disponibilitate maxima si celeritate in solutionarea situatiilor litigioase.
11.2 Orice sesizare, reclamatie, comunicare, plangere sau informare se poate obtine sau se poate depune la oricare dintre urmatoarele adrese:
sau prin numarul de telefon 0725 839 894
11.3. In cazul in care litigiul nu poate fi solutionat pe cale amiabila, partile implicate sunt de acord sa solutioneze situatia prin intermediul unui mediator atorizat.
11.4. Cumparatorii care se considera lezati in vreun drept legitim in relatia cu vanzatorul, in speta administratorul magazinului naturalhysteria.ro si a caror problema, desi a ajuns la cunostinta vanzatorului, nu a fost solutionata pe cale amiabila, pot sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor pe urmatoarele cai:
Telefonul consumatorilor: 021/9551 sau
accesand linkul: https://sesizari.anpc.ro/
11.5. In cazul in care litigiul nu a putut fi solutionat nici cu implicarea unui mediator autorizat, oricare dintre parti va putea sa apeleze la instanta competenta pentru solutionarea problemei. In acest sens, partile convin sa se adreseze instantei aflate in raza teritoriala de la sediul vanzatorului (Judecatoria Oradea)